piątek, 22 listopada 2013

Liebster Blog Award!

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award! :D
Nie wieżę, że to się stało, nie wiedziałam, że mój blog na to zasługuje :)

Osoba która mnie nowinowała - Mika

Moje pytanka i odpowiedzi:

1. Jaka jest twoja największa pasja?

Kynologia, psie sporty i fotografia :3

2. Jaka jest twoja ulubiona potrawa?

Hmmm... Naleśniki. ^^

3. Co robisz w ferie zimowe?

Albo jestem w domu i leniuchuje, albo jedziemy z rodzinką na narty, albo jadę na zimową Annówkę :D

4. Jakie sporty uprawiasz ze swoim psem?

Prowi Obedience, mamy zamiar zapisać się na agi :3

5. Jaka jest twoja ulubiona książka?

"Dary Anioła: Miasto Kości" - Cassandra Clare ^^

6. Lubisz gotować?

Niecierpię XD

7. Wolałabyś mieszkać na wsi, czy w mieście?

Na wsi. Nienawidzę miejskiego zgiełku :P

8. Twoja ulubiona pora roku to...

Lato, kiedy jest tak cieplutko...

9. Twoja ulubiona rasa psa to...

Staffy, goldeny, labki, Tollery i Koikerhondje :3. I swetery irlandzkie *.*

10. Twój ulubiony miesiąc to...

Lipiec i styczeń

11. Skąd wziął się pomysł na bloga?

W sumie nie wiem, jakoś tak nagle się pojawił w mojej głowie... Chciałam zapisywać nasze życie, a że papierowe pamiętniki zawsze zaniedbywałam, to prwadzę bloga :)

Jeszcze raz dziękuję za dedykację. Teraz to ja muszę kogoś wybrać, hah, ciężko będzie jest tyle fajnych blogów...


Pozdrawiamy!
H&R

12 komentarzy:

  1. Gratulacje!
    Blog bardzo fajny, ale znalazłam go dopiero p[o mojej nominacji dlatego nie trafił... :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię nova scotia duck tolling retrievery i płochacze holenderskie :)Gratulacje nominacji :)Pozdrawiam:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje nominacji :D

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nominacji :D Świetny blog :)

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie czekamy na pytania i listę blogów do nominacji!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nominacji! i takie pytanie: ile masz lat? to nie jest obraźliwe pytanie, po prostu pytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jeszcze link: http://bit.ly/1jy8CES
    Mama nadzieje, że Rudi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny psiak i genialny blog, który zasłużył na nominację bez dwóch zdań!

    Zapraszamy do nas:
    codabordercollie.blogspot.com

    Pozdrawiamy,
    N&C&L

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!