niedziela, 17 listopada 2013

Listopad i takie tam...

Czasem chciałabym, żeby rok był krótszy o listopad... Nienawidzę tego miesiąca - wszędzie deszcz, błoto, a do tego jest zimno...tak niejesiennie :c.

ALe nawet w listopadzie nie ma czasu na nudę - musimy przecież nadal ćwiczyć przywołanie! I robimy to, a oprócz tego - frisbee :D.  Idzie nam dość koszmarnie, ale mniejsza XD
Tak tak. frisbee, a raczej, jak wszytsko co ćwiczymy, prowi-frizbi :P. No bo narazie, na kurs zwyczajnie nie ma czasu - za tydzień olimpiada z polaka, za trzy - egzamin z fortepianu (nerrrwy :/ ) i kiedy tu ćwiczyć? Ale mam obiecane - od kwietnia zapisujemy się do GRAFa na agi! :D


Mina po skoku do góry ^^


W sumie, to z braku zajęć (hah, jasne... :P) nie licząc przywołania i szarpania sie frizbi ćwiczymy sztuczki ^^. No, i doskonalimy zmianę pozycji :3.
No i mam zamiar nagrać film, jak OBIkujemy, mam nadzieję, ze wam się spodoba, no i że hmm, w miarę dobrze to robimy :D.

A eraz, chciałabym się wam pochwalić moimi bargrołami na próbnych testach ^^.


Jak coś to głowa psa od dołu XD
Hmmm, dzisiaj jakoś tak chaotycznie piszę tę notkę... Może to ze zmęczenia? Nie wiem... Ostatnio siągle mi się chce spać :<


Pewnie powinnam z siebie coś jeszcze wypocić, ale... Szczerze? Nie mam kompletnie pomysłu... :/ . Mołabym tutaj się jeszcze rzewnie wypłakiwać nad tym, że listaopad jest zbyt deszczowy, ale chyba już na początku notki się zwierzyłam :). W sumie, lubię gdy pada. Ale niekoniecznie wtedy, kiedy leżę na łóżku i piję kakao a pies wyciąga mnie na spacer, a na zwnątrz plucha :P.


Także... Życzymy Wam z Rudim, żeby przynajmniej w Waszym mieście listopad był weselszy :3

Pozdrawiamy, H&R


15 komentarzy:

  1. O agi! :D My byliśmy wczoraj na pierwszym treningu :) Frizbujemy w wolnym czasie, ale tylko floatery, rollery i czasem overy ;)
    Zapraszamy do nas → figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jesień choć ma swoje dwie strony jest w pewien sposób piękna,przynajmniej w naszej miejscowości szlaki zapełnione złotymi liśćmi łapią za serca.odnośnie deszczy,kałuż - nienawidzę ich gdy dojdzie do takiego stanu gdzie po prostu pogoda jest tragiczna,wszystko powoduje iż spacery są nieprzyjemne,w tym oto czasie.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam Jesień :D
    A tak jak by coś masz napisane eraz zamiast teraz xD.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, prawda. Jesieni zbytnio nie lubie - taka smutna pora roku moim zdaniem, a listopad najgorszy! ;C
    Trzymamy kciuki za frizbi i przywołanie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zauważyłam trochę błędów np. zamiast teraz naapisałaś 'eraz' Ale nie wnikam.:) Też nie przepadam za listopadem... Ale cóż trzeba żyć.:3 Piękne foty i niby 'bazgrołki' są świetne! Mi też idzie świetnie ryzowanie z czego jestem dumna.xD Zapraszamy na posta! moj-chomiak.blogspot.com !:)


    Pozdrawiamy! L&M&L&T i Chopsmart :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia, niechcący te błędy posta pisałam szybko ;D

      Usuń
  6. Yhh,ja tez nie lubie listopada ; - ; Fajnie, że się szarpiecie i czekamy oczywiście na filmik :D Życzymy dalszych sukcesów w piciu kakaa i przywoływaniu :3 A rysunki meega ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :) Też nie podoba mi się pogoda listopadowa,choć powinnam lubić ten miesiąc,bo mam w nim urodziny :) Czekam na filmik :) Pozrawiam:Ewa,Goldi i Ivo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rysunki i zdjęcia :) Zapraszamy do nas.
    Swiat-nutki.blogspot.com
    Pozdrawiamy
    Marta&Nutka

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rudi jest piękny, bardzo mi się podoba :D
    Fajnie, że idziecie na agility :) ja byłam tylko na kursie dla początkujących i w przyszłym roku ide do klubu agility, może coś mi się uda z moim psiakiem jeśli chodzi o ten sport :)
    Z Kentucky'im też frisbuję i ostatnio nam wychodzą flipy oraz ćwiczymy technikę rzutów, overy ;)
    Ja też listopada nie lubię :( Super rysujesz :)

    http://aussie-dog-world.blogspot.com/

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo to z niecierpliwością czekamy na filmik :)

    ps. zapraszam na nową odsłonę bloga już na wordpressie :) psiewedrowki.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Też nienawidzę listopada :< Idealny dla mnie jest początek września (ale tylko jeśli chodzi o pogodę!) 8)
    Czekam na filmik z Rudwardziem :3

    OdpowiedzUsuń
  13. To prawda, pogoda jest beznadziejna. Życzę powodzenia w dalszych ćwiczeniach i czekam na filmik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!