czwartek, 7 listopada 2013

Rudi

Jej, zapomniałam, że nie przedstawiłam mojego psa! Jak mogłam o tym zapomnieć, w końcu nikt nie będzie wiedział, o kim czyta ;)!

No więc zaczynamy!


Rudi



Imię: Rudi (Rudward, Rudzio, Rud, Ruduś)
Imię hodowlane: Diakon
Rasa: Staffordshire bull terier (staffik)
Wiek: 2,5 roku
Miejsce zamieszkania: Warszawa, Polska
Hobby: Szarpanie się, zabawa z innymi psami, ganianie ptaków



Prowizorycznie ćwiczymy agility i obedience, trochę też sztuczkujemy. Rudi może i nie jest idealnym osem, ale jest dokładnie taki, o jakim psie marzyłam - szalony, chętny do zabawy i jednocześnie misiak, który chce żeby go ciągle głaskać.


 


 
 
Jest dla mnie przyjacielem, który mnie nigdy nie opuści. Ja jestem jego towarzyszką zabaw, opiekunką, i trochę nieudaną trenerką, gdyż czasami nie mam cierpliwości; on jednak się nie zraża i wita mnie codziennie z uśmiechem na twarzy, a właściwie pysku :3





12 komentarzy:

  1. piękna uśmiechnięta mordeczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że co nieco o nim napisałaś :D
    Właśnie Was znalazłam ;P
    Śliczne zdjęcia; Rudi jest przepiękny!
    Pozdrawiam!
    M&K

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia! ^^ Rudi ma świetne oczyska xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło było poznać Rudiego w realu. Chociaż ciągle na mnie skakał z entuzjazmu XD.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, nom, on cię BARDZO lubi ^^

      Usuń
  5. miło czytać kolejnego bloga zwariowanej właścicieli na temat jej ukochanego pupila. ♥ Rudi jest bardzo pięknym psem,w tym bardzo ładnego zdjęcia go przedstawiające.na pewno z uśmiechem na twarzy będę o Was czytać więcej,w takim razie CZEKAM NA NASTĘPNY POST !

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    zapraszamy do naszego biszkoptowego świata: http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, Rudi to wspaniały pies! Taki radosny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, mam sentyment do TTB :) dawniej marzyłam o AST, później o stafiku .... niestety żadnego z nich nie udało mi się wprowadzić w nasze życie, ale do dziś mam dla nich dużo sympatii.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło poznać Rudi! Wspaniały psiak z ciebie :) Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiech ma obłędny :D:D Uwielbiam rude psiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu! Ale piękne psisko! Uwielbiam TTB A my się zapisujemy do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!