środa, 18 grudnia 2013

Swięta za pasem


W sumie, dopadła nas nuda, Rudward całe dnie tylkoby spał...

Ale mamy pocieszenie - niedługo święta! :D
Ten ukochany, magiczny czas, spotkań z rodziną, jedzonka i... Prezentów :3

Właśnie, prezenty... już tylko tydzień został do Wigilii, a ja jeszcze nie zamówiłam upominków dla Rudaska ;o! Nieee, i to wcale nie z powou, że ciągle się nie zdecydowalam, nieeee, w ooogóle... Dobra, chyba każdy załapał tę ironię ;D. Ciągle nie mogę się zdecydować! Najpóźniejszy dzień, w którym będę mogła zamówić cokolwiek, to dziś, Jeśli złożę zamówienie później, to paczka nie dojdzie do świąt! Niestety, zawsze byłam z tych osób, którym trudno jest podjąć decyzję...

No nic, ale kiedyś trzeba to zrobić. Postanowiłam więc - zaraz siadam przed Guglem i szukam sklepów. Mam nadzieję, że jeszcze ktokolwiek będzie przyjmował zamówienia, i że znajdę gdzieś to, co chę kupić. Mianowicie jeśli chodzi o zabawkę - zakupię piłkę KONG Squezz, to już pewne, niebieską albo fioletową, w rozmiarze L ;). Pewnie na liście prezentów znajdą się też jakieś mokre smaczki, najchętniej wybrałabym te z Let's Bite! :). No a jeśli chodzi o tę piekielną obroże...


Hahah, teraz pewnie zastanawiacie się czemu piekielną... Ano dlatego, że NIE UMIEM WYBRAĆ! Nie ma naszej wymarzonej z ćwiekami (znaczy się jest, ale kosztuje 120zł, a takiej drogiej to ja nie chcę kupować :p) a w tych wszystkich Furkidzach, Dog Stylach i OhMyDogach jest za duży wybór. Jednak chyba podjęłam decyzję - zwykła obroża z OhMyDog, czarna, ale z "adresówką na klamrze" :3. Tak, to by chyba było tyle jeśli chodzi o Rudzia . No, oczywiście poza długim spacerem o północy (który zawsze odbywamy w Wigilię c;).


Zdjęcia sprzed roku, bo innych niestety nie mam - choinki narazie brak, więc klimatycznych obrazkow przed choinki nie ma na razie ;c. Drzewko pojawi sie u nas dopiero w sobotę, i do tamtej pory nie będzie fotek z kolorowym bokehem. Jednak już właśnie w ten weekend otworze pudełeczko z moim wymarzonym obiektywem 50mm! <3

Puki co, życzę wam dobrych przygotowań do świąt! A w weekend dam pierwsze fotki z przysłoną 1.8! :D






19 komentarzy:

  1. Ha! Przypomniałaś mi, że święta tak blisko O_O Tak samo jak Ty ja nie mam prezentów =/
    Obróżkę z OhMyPets mam i mogę ją w 100% polecić! :D

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Też musimy czekać do soboty na choinkę :< Ja już cały czas myślę o świętach, nie myślę już o nauce, olewam kompletnie ten tydzień, ale nauczyciele i tak teraz dają największy wycisk :< Ja też nie mogę się doczekać, bo po świętach muszę zamówić szelki norweskie, ale nie wiem skąd. Albo Modna Koza, albo DogStyle. Myślę intensywnie xD. A Rudi jest po prostu cuuudny C: Ja w sobotę ( mam urodziny ) dostaję wymarzoną lustrzankę *-*
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej obróżki... Fajne zdjęcia. A ten błysk na tamtych fotach to była 23.00 w.dodatku Lacky uciekał i wiało... Inaczej nie dało rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy, ja też czasem muszę używać błysku, nie złość się :). Ogólnie bardzo lubię twoje fotki :D

      Usuń
    2. Spoko.:) Twoje są mega!:D Dzięki.:)

      Usuń
  4. Ja też prezentów nie mam. To co w sylwestra się spotykamy? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny blog !
    Masz ślicznego i mądrego pieska + Bardzo mi się podoba nazwa bloga !
    zapraszam do mnie ; *

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej, piłka na pewno spodoba się Rudemu ^^ Też się przymierzam do kupna tej piłeczki, ale poczekam na urodziny Melmana :3 Czekamy, czekamy na zdjęcia! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ohhh... ja też się nie mogę doczekać świąt ... są takie super!
    Ja też jeszcze nie mam prezentu dla Bonki xD , Mam nadzieję ,że Ty zdążysz zamówić coś .
    śliczne foty <3
    Pozdrawiamy , B&M

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zakupiłeś jeszcze prezentu na święta da swojego pupila?
    Chcesz coś estetycznego, oryginalnego, a zarazem zwyczajnego?
    Mamy Ci do zaoferowania piękne obroże, smycze i szelki dla Twojego psa!
    Nasza psia galanteria jest:
    - niepowtarzalna,
    - elegancka,
    - wytrzymała,
    - zabójczo tania!

    Zapraszamy na naszą stronę internetową w formie bloga: psieszywamy.blogspot.com

    Pozdrawiamy!

    psieszywamy

    OdpowiedzUsuń
  9. Smakołyki z Let's Bite muszą być przepyyyyszne, mój uwielbia :D
    Też zastanawiałam się nad obrożą z tych firm ale przeraził mnie ten wybór, tyle mi się podoba że nie wiem co wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że prezenty już wybrane.. Obróżki nie znam, ale za to miałam styczność z zabawą i jest cudna ;)
    Czekamy na zdjęcia ;p

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA!

    OdpowiedzUsuń
  11. święta co prawda już tuż,tuż sama jak gdyby o tym zapomniałam. :) fajna sprawa z tym waszym Wigilijnym spacerkiem o północy,dlatego też życzę Wam miłego spacerowania w ten czas.czy u Was jest tak zielono ? my mamy śnieg od 23 dni,mrozy po -13,a tu tak pięknie. O.o
    ps. jaki masz aparat ?

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieee, to są zdjęcia z maja :D
      Canon Eos 600D c;

      Usuń
  12. Ja mam prezent dla mojego psiaka :) Ja polecam obróżki z superdog, trochę są drogie, ale mają dużo plusów :)

    Pozdrawiamy: Dominika&Kentucky :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach... Wiosna! Ale jednak wolę zimę, taką śnieżną, ni taką jak teraz. Gdzie w zeszłym roku robiłaś te zdjęcia? Ja taż nie mam prezentu. To co spotykamy się w sylwestra? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moim osiedlu to pierwsze, a następne na działce u cioci ^^
      Oczyfiście, że tak :D Tylko jezzcze mama mi to musi potwierdzić :3

      Usuń
  14. Twoje cudowne opisy =P
    Ja nic specjalnego nie na prezent dla Benego nie przygotowałam... ostatnio dostał kilka nowości, więc tyle powinno mu wystarczyć, a przed nowym rokiem, albo po spodziewam się przesyłki z piłką ażurową =)
    Ja także uwielbiam te najzwyklejsze akcesoria =D Jest powiedzenie, że piękno tkwi w prostocie =P
    Wesołych Świąt!

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny piesek <3
    dodałam do obserwowanych
    Proszę o rewanż :*
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!