poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych świąt!

Wigilia już jutro! :3 Hah, a po niej jeszcze wolne do 7-go stycznia ^^.


Piłka KONG Sqeezz doszła już wczoraj, raz na próbę nią pisnęłam, a pies od razu znalazł się w moim pokoju :D. Coś czuje, że spodoba mu się nowa zabawka. Kupiłam w rozmiarze eL, i dobrze, bo gdybym zamówiła eMkę, byłaby za mała ;).



A takie fajne coś nam dodali do piłeczki :3

Cóż, ale przejdźmy do rzeczy - wiem, że trochę późno, ale chciałabym Wam wszystkim, którzy odwiedzają blog, lub przypadkowo tutaj trafili, życzyć

Wesołych Swiąt i Szczęśliwego Nowego Roku 2014!


Rudolf czerwononosy ;D
Lampki  mają taką  cuuudną poświatę...
Ps: Niestety to jeszcze nie są zdjęcia z 50mm f/1.8 :c dostanę takowy dopiero jutro ;-;

22 komentarze:

  1. Ojej, jakie piękne zdjęcia! Zawsze takie chciałam zrobić. Ja też przed Wigilią wypróbowałam zabawki ;). Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Co tam! Twoje zdjęcia i tak sa cudowne. Może to za sprawą modela :P
    Co do kongowej piłeczki dużo osób ja polecało, może i my zakupimy. :)
    Dziękujemy za życzenia, wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno mu się spodoba :) Dziękuję i nawzajem! :)
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. extra fotki.^^ My też Wam życzymy Wesołych Świąt, bo dziś Święta.xD Superowy kong. Ile płaciłaś i gdzie?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent na pewno mu się spodoba ;)
    Wzajemnie kochani!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super foty! <3
    Jak się sprawdza piłeczka? Może ukaże się jakaś recenzja? ^^
    Wesołych Świąt! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak., planujemy recenzję tego Kongulca :3

      Usuń
  7. P.s. Napisz czy Rudziowi podobała się piłeczka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na pewno spodoba mu się nowa zabawka :D
    świetne zdjęcia :D
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne świąteczne zdjęcia :D
    Tobie również wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia :) My również życzymy wesołych świąt :)

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt! ;)))

    Jak fajnie się macie...ja muszę do szkoły iść 2 ;<

    OdpowiedzUsuń
  12. Również życzymy wesołych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Zabawka na pewno się Rudiemu spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałam kupić tą piłkę! Czekamy na recenzję, musisz mnie do tej zabawki przekonać :D
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołych świąt !

    Pozdrawiamy,
    Karolina&Dino !

    OdpowiedzUsuń
  15. wesołych. *__*
    cudowne zdjęcia !

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych świąt również życzymy :)
    Bardzo fajny prezent, połącxzenie smaczka z piłką :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia... Masz 50mm? :)
    Piłka świetna, mocna - wypróbowana na labku znajomych, sama osobiście "nurkowałam" po nią w stawie xD Także Rudi na pewno będzie zadowolony :)
    Oczywiście my też życzymy Wesołych Świąt ;) Chociaż już trochę po czasie :P
    Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicze zdjęcia^^
    Zapraszam na mój psi blog
    http://psiakislodziakiluna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne fotki, śliczne!
    Wyszły Ci g e n i a l n i e!
    Wesołego, szampańskiego Sylwestra życzę.


    Pozdrawiamy, Bulwa&Stefan.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!