niedziela, 1 grudnia 2013

Zimo, przyjdź!

No no, proszę, dzisiaj mamy pierwszy grudnia! A to oznacza jedno - że zbliża się zima. A właściwie to dwie rzeczy - zimę i święta :D

I to i to lubię - kocham jak pada śnieg, ubóstwiam zabawy w zaspach z Rudim, za każdym razem jak widzę jego nochal cały w śniegu chce mi się śmiać :D. Niestety, u nas (Wrrrrr  po raz 12372858509) śniegu ciągle nie ma :c. Znaczy sie raz padał przez 4 minuty (cztery minuty bezgranicznego szczęścia...) ale sie nie utrzymał! Nawet raz pojawiła się szadź! Żałuję że wtedy nie wzięłam aparatu na spacer z psem, bo już później niczego takiego nie było, a lód pokrył wszystko - trawę, liście, gałęzie...  ; - ;

Zima 2013
Zeszłej zimy Rudi chodził jeszcze w obróżce. W tym roku musieliśmy zamienić ją na szelki, z powodówzdrowotnych - mordka zachorował na zapalenie tchawicy (codzienne zastrzyki u weta, ogólnie dość poważna choroba :C) i po prostu nie było wyboru, nie chcieliśmy ryzykować i Rudzio chodzi teraz w szelach. Ale na święta...

Liz :3

Właśnie, doszłam do tematu świąt! :3 Uwielbiam Boże Narodzenie, i atmosferę która wtedy panuje, choinkę, rodzinne spotkania, zupa śliwkowa... (u nas zawsze <3). A przy okazji prezenty :).

To w zeszłe święta ;)

Jeśli chodzi o prezenty to dla Rudzia, mam kilka pomysłów, ale za nc nie mogę się zdecydować! W ofertach sklepowych jest przecież tyle zabawek, smaczków itp... Ale w sumie, oprócz tego, że muszę nabyć Rudwardowi jakąś nową piłkę (skłaniam się do piłki KONG Squeeze, co o niej sądzicie? Podobno dużo wytrzymuje, a to dla mnie ważne ;D) niespodzianką tych świąt będzie... Obroża! c; 

Egen Zima 2013

Zgadza się, obroża. Rudi już pozbył się problemów z tchawicą, więc postanowiłam wrócić do obroży. Raz, dlatego, że na niej troszeńkę mniej ciągnął, dwa, do obikowania raczej powinnismy mieć obróżkę, trzy, niestety szelki wycierają Rudiemu sierść co mnie mega derenwuje, bo co w jednym miejscu przestaje, to w drugim sierść robi się wytarta. No a poza tym, diabełek mój porafi robiąc wygibasy wyjść z z szelek (nie pytajcie jak, sama nie mam pojęcia), a z obrożą nie było tego problemu.

Od razu mówię, jeśli z gardłem Rudzia znowu by się coś działo,  z powrotem wsadzi łapki w szelki!

Teraz tylko pozostało mi... Wybranie odpowiedniego modelu. Wrr, znowu wybór ;D. Nienawidzę tego, że w sklepach jest tyle wzorów i kolorów obroży, gdyby było tego wszystkiego mniej, o wiele łatwiej byłoby mi wybrać... Ale cóż, muszę poprzeglądać różne oferty i kto wie, może już po Wigilii zobaczycie Rudziowaty nowy luk ;3? Strasznie chciałabym mu kupić coś na kształt tego, może ktoś wie, gdzie mogłabym tką dostać? --->


Jeślli chodzi o mnie, nie mam jakichś specjalnych prezetnowych życzeń, nie robię (tak jak mój brat ;P) list co bym chciała dostać ;). Mam jedno, jedyne marzenie - obiektyw 50mm f/1.8 <3. Piędziesiątki na całe szczęście jak na obiektywy są tanie (znalazłam ofertę, w której takie szkło kosztuje 400zł!) i rodzice obiecali dołożyć się trochę, i na gwiazdkę może, może znajdę pod choinką móje wymarzone 50mm?

Majestetyczność (znowu zeszła zima) + stara obróżka

Jeszcze jedna sprawa - chciałam wam ogromnie podziękować za ponad 1000 wejść i 37 obserwatorów! :D Nigdy nie sądziłam, że tak będzie. Pod prawie każdym postem widnieje ponad 10 komentarzy! JESTEŚCIE WSPANIALI! <3

My staramy sie komentować  Wasze blogi, i odwdzieczać się za komenty i obserwacje - takrze, DZIĘKUJEMY!

Życzymy z Rudim wspaniałej zimy! I nawiasem mówiac, mam nadzieję, że znowu nie będzie ona trwała do kwietnia :P.

Taki o szron
Pozdrawiamy!
H&R








17 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia, najbardziej mi się podoba to z zeszłych świąt. Ja też kocham zimę i święta. Nie kogę się już doczekać! :)
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, święta taki magiczny czas które równie bardzo uwielbiamy! Tak mnie zahipnotyzowały wasze zdjęcia, że spytam się, jakim aparatem robicie zdjęcia? To pod choinką jest takie magiczne! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! :D
      Nasza pucha - Canon 600D + kit 18-55, bądź 55-250mm ;)

      Usuń
  3. Super zdjęcia :) U mnie też nie ma śniegu. Ja polecam szelki Manmat guard, bo mam je i nie wycierają sierści a mój psiak to dopiero kudłacz :D I polecam również obróżki z Superdog ;)
    Zapraszamy do nas :)

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, jak zawsze. :3 Bjedny Rudasek.. ; - ; A jakie macie szele?
    Co do piłki KONGowej Squeez - Polecam, polecam, polecam! :D Ona podobno piszczy po przedziurawieniu (Lolek jeszcze nie zdołał przedziurawić). No i jest strasznie wytrzymała, i świetnie się odbija :D
    A, no i za wejścia, obserwatorów, nie dziękuj! Blog jest super, więc się należy <3
    Pozdrowjonka,
    Troszczufka&LOLa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! KONG to dobra firma, inwestuj. A nie martw się, śnieg przyjdzie. Dla nas święta bez śniegu to nie święta...więc trzeba tylko cierpliwie czekać. ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak.. Te święta.. Fotki są.bezcenne jak zwykle. Ale cóż. Na piękny puch odrobina cierpliwości.:)
    Pozdrawiamy! Zdaniemlackiego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. najpiękniejsze świąteczne zdjęcie gdzie bodajże Rudy jest na tle choinki. ♥ cudne ! odnosząc się ku zimy my śnieg mamy,zima u nas trwa bardzo długo i dlatego też dla mnie jest już to norma,wręcz nie zbyt przepadam za nią.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ślicznr zdjęcia :)
    U nas jeszcze nie ma śniegu... Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w tym roku też jakieś wigilijne zdjęcia muszę zrobić :). Jak zawsze super zdjęcia i mądry tekst. Jak dla mnie za mądry XD. Dziwne, że ja mam 21 obserwatorów a ponad 2000 wyświetleń, a ty masz 37 obserwatorów i ponad 1000 wyświetleń. Zaprawdę powiadam : dziwne!
    Pozdrowienia Gosia z http://domnaczterechlapach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurczę, dobrze że się sama do mnie zgłosiłaś, bo inaczej mogłabym zupełnie zapomnieć o twoim zdjęciach! A przecież zasługują na pochwały, są naprawdę bardzo fajne!
    Szczegóły nowego bloga wyślę ci w najbliższych dniach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję :3
      Ok, czekam na wiadomość :D

      Usuń
  11. Jaką obecnie masz lustrzankę ? ;)
    Mega Ci zazdroszcze lustra ;> Sama chcę sobie kupić Niona jednak brak kasy robi swoje ;/ Obecnie mam uzbierane 500 zł a brakuje mi jeszcze tysiąca ;o Chyba nigdy nie uzbieram na aparat ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Focę Canonkiem 600D, bardzo polecam, nie jest strasznie drogi, a dużo z niego można wyciągnąć ;)

      Usuń
  12. U nas również widać oznaki zimy, szron utrzymuje się już nawet do wieczora :) My zabawki na święta mamy upatrzone teraz tylko kasę trzeba uzbierać :P Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. U nas też śniegu nie ma, ale zimno ; - ; Święta - tez się cieszę ^^ Ta atmosfera i jedzenia.. mniam :3 Co do KONG'a piłki są na prawdę super :) Ja mam piłki tenisowe z serii squeeze (Air Dog) i oprucz tego, że brudzą się w błotnej mazi są super :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!