sobota, 25 stycznia 2014

New Winter Style

Ah ta zima, tyle niespodzianek ze sobą przynosi...


Nie mogłam już wytrzymać i kupiłam Rudiemu obroże. Nie, nie skórzaną z ćwiekami, te były twarde. Wybrałam nową obroże z Furkidz.eu - I'm British!, co jest w sumie adekwatne do narodowosci Rudaska - staffiki pochodza z Wielkiej Brytanii! ^^. Ale szczerze? Nie zmobilizowałabym sie do tego, gdyby nie weekend darmowej dostawy, który w Furkidzu organizowali :).
Jak się narazie sparwuje obrózka? Bardzo, bardzo dobrze! Jest miękka, solidnie wykonana, i ślicnza *-* Rudiemu jest w niej wygdnie i słucha sie i nie ciagnie :).

Wygibasy

Chwila chwila, zapomniałabym...


ŚNIEG!!! <3
Nareszcie, nareszcie, nareszcie! Tydzień temu ziemię pokryl puszysty biały puch :3. Nie pamiętam, ile na to czekałam... Szkoda, że tylko na początku byłto "puszek"... Przez pewien czas padał desczz, a potem zamarzł i na śniegu zrobiła się lodowa skorupa :/. Ulice również są oblodzone, ale cóż poradzić... Czekam na jakiś świerzy śnieg, bo ten śniegolód mnie już trochę denerwuje :P



Rudi jak zwykle w zimę szaleje ze szcześcia. Od zawsze kochał śnieg... Pamiętam jego reakcje na pierwszy, który zobaczył w życiu... Najpierw, gdy płatek śniegu spadł mu na nosek dziwnie się popatrzył, a potem zaczął skakać, tarzać się i jeść śnieżynki ^^.
Z tego "śniegowego zapału" zostało mu coś do dzisiaj :3. Ciągle na widok sniegu dostaje głupawki :). Niesttey, ogranicza nas smycz. Od zawsze przeszkadzała, ale uwaga, uwaga... WIDAĆ JUŻ EFEKTY CODZIENNYCH ĆWICZEŃ <3.

Zając ^^

Dzisiaj zaufałam Rudiemu. Bałam się, to prawda. Ale spuścilam go ze smyczy. Na naszym osiedlu jest dużo zieleni, a mieszkaja tu w więksozci starsi ludzie, więc o 14.30 nikogo nie było. Rudi wprawdzie nie zawsze szybciutko przychodził, ale na komendę "do mnie" prawie natychmiast był przy mnie :D Którego razu pobiegł do przodu na jakieś 50 metrów ode mnie... Przestraszyłam, sie, ale po kilku wdechach i wydechach, pobiegłam w przeciwną stronę wołając: "Pa, pa, Rudi! Do widzenia!". Mimo, iż nie miałąm go zamiaru zostawiać, on jakby na skinienie czarodziejskiej różdżki jakby bał se. ze pójdę do domu bez niego szybciutko do mnie pomknął :D. Jestem z niego taka dumna.. Zaufałam mu. Oplaciło się. nie wiem, jakby zareagował, gdyby pojawił się pies, ale tym razem po paru "do mnie" "ok" cały czas sie mnie trzymał <3. Mój mały, kochaniutki pies <3.



Ehh, tęsknie do ferii... Tak bym chciała, zeby już było wolne... Ale zaczynają sie one dopiero w połowie lutego :c. Za dużo czekania, za mało wolnego :c.
Cóż, ale może jakoś wytrzymam :3

A wy macie już ferie? :)

Maaamo, niech będą już ferie!
Ps: Przepraszam za moją nieobecność ;/

Razem :3

45 komentarzy:

  1. Cudna ta obróżka :D
    U mnie też śnieg, ale Okruszek nie specjalnie się cieszy xD

    http://okruszek-moj-psi-przyjaciel.blogspot.com/

    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna obroża, cudowna :)
    Też mam śnieg, ale niestety na spacery nie ma co liczyć. Ja jestem chora, a Perła ma uraz łapy.
    Jak ja kocham staffiki <3

    thestryofmydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Obróżka jest cudna! :D Pasuje mu :)
    Rudi jest kochany :) Też staram się puszczać Emeta jak najczęściej, z różnym skutkiem ale mam nadzieję że w końcu będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna jest ta obroża :) Mi też się bardzo podoba ;)

    My ferie zaczynamy już niedługo, bo praktycznie w piątek po południu xD
    Piękne zdjęcia *.*

    Pozdrawiamy!
    www.fuksthedog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna obroża bardzo pasuje Rudiemu
    Ferie zaczynamy dopiero w połowie Lutego tak samo jak ty :)
    Fajnie by było gdyby popadał jeszcze śnieg bo nawet nie ma z czego zrobić śnieżki.(Ślizgo tylko jest)

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale mu pasuje ! Świetna :D
    Śliczne zdjęcia, my chyba jutro weźmiemy fotografa na spacerosa :DD

    Pozdrawiamy,
    Karolina&Dino ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mu ładnie w tej obróżce! :3
    Śliczne zdjęcia! :3 Ja dopiero na wiosnę zacznę z Fiśką treningi z przywołania. Musimy się zaopatrzyć w jakąś linkę :P. W wakacje puszczałam Figę, ale jeszcze nie ma pewności, że będzie przy nodze ...
    Pozdrawiamy!
    N&F

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna obróżka.
    Powodzenia w przywołaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna obroża, super, że Wam dobrze idzie przywołanie :) . Ostatnia fotka przepiękna! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna obroża, pasuje Rudiemu :3 Tajga też uwielbia zimę, a najbardziej lubi tarzać się w ubitym śniegu ^^ Gratuluję spacerowych sukcesów! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna obróżka :) Ja już mam ferie, w sumie to już mi 1 tydzień ferii minął. Kentucky kocha śnieg, też wtedy ma głupawkę ;) U mnie jeszcze ciężko z przywołaniem, ale dalej ćwiczymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obroża super;)
    Przypominam o naszym konkursiku - jak jest śnieg, to może coś wyślecie?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna obroża, gratuluję postępów dot. przywoływania :)

    U nas ferie też zaczynają się jakoś w połowie lutego ;c

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurczę robisz takie ładne zdjęcia a Rudi jest tak przystojnym modelem, że się nie mogę napatrzeć:) Amstaffy bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziekuję :3
      *Rudi to staffik :D

      Usuń
    2. Amstaff, staffik… jeden pies;P
      A mi się ogólnie bullowate podobają, mają super budowę;)
      A jak to połączyć z talentem do foto to naprawdę jest ekstra;)

      Usuń
  15. Świetnie wygląda w tej obroży. Zawsze ten wzór kojarzy mi się z bullkami i staffikami :) Pozdrawiamy, medleydog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna ta obróżka u nas też spadł śnieg ,ale widzę ,że już skomentowałaś pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna obroża :) A u nas nie ma tyle śniegu co u was :P Jest ,ale bardzo mało.
    My też mamy ferie w połowie lutego.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,no i gratuluję postępu z przywołaniem!

      Usuń
  18. Hej, hej!
    Mam tyle do opowiedzenia...
    1. Śliczna obróżka! Mój Faduś ma czarną w kości :-3 Niby skórzana, ale nie jest twarda
    2. U mnie także spadł śnieg i sypał jakieś dwa dni, ale na początku deszcze i marznące deszcze. Ale w końcu się doczekałam. Mój pies także uwielbia łapać śnieżynki, szczeka na nie, a następnie je zjadać, A pod koniec na całą brodę w śniegu! I
    3. U mnie ferie już od tygodnia, trochę się nudzę. Ale... ferie to ferie, co nie?
    4. Kolejne prześliczne zdjęcia. Serio, masz do tego spory talent ;-)

    Pozdrawiam i zostawiam dłuuugi komentarz :-D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rudi jest ślicznym staffikiem . Obroża bardzo ładna , pasuje do rudej sierści . Robisz fanatyczne zdjęcia ! Ja także ferie mam dopiero w połowie lutego , z jakiego województwa jesteście? Gratulujemy postępów w przywołaniu tak trzymajcie !
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mazowieckie :3
      Dziekuję, staram sie ;*

      Usuń
  20. Obroża MISTRZ♥ Pasują do siebie:)
    U nas też śniegu po kokardę, zadowolenie psa poziom najwyższy :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej :D
    nie obraziłam sie, że mojego bloga nie komentowałaś :p Po prostu ostatnio mam tak zabiegane dni, że nie mam czasu na chwilę wolnego i wejście i komentowanie postów nowych ;_;
    Ale teraz wyznaczyłam sobie jeden dzień w tygodniu(Poniedziałek) gdzie na pewno będę zaglądala na blogi xD
    Super jest ta obroża ! Idealnie pasuje do Rudego ;)
    A Ty robisz mega śliczne zdjęcia :)
    Gdybyś mieszkała bliżej to normalnie umówiłabym się z Tobą na sesje z moimi piesami xD

    OdpowiedzUsuń
  22. No proszę, Ruda pięknie prezentuje się w nowej obróżce :D
    Dla nas to nie taka obróżka, nic by z niej nie zostało po miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Jej, Rudiemu genialnie pasuje ta obróżka :D Gratulujemy postępów, oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta obróżka świetnie pasuje Rudikowi! :D
    Świetnie że tak wam dobrze efektuje przywoływanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna obrózka! Też myslałam nad tem wzorem, ale ostatecznie wybrałam puzelki :D Też korzystałam z weekendu darmowej przesyłki. sliczne zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna obroża, genialny wzorek!
    Bardzo pasuje rudemu, dobry wybór :)
    Mi się właśnie ferie kończą, powoli.. Ale spokojnie, już nie długo luty i szybciutko zleci :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna obroża oraz wspaniałe zdjęcia :)

    Pozdrawiamy Hania&Fiona

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna obróżka ;). Ja też się skusiłam i w weekend darmowej dostawy zamówiłam Sissi obrożę ;). My też czekamy jeszcze na ferie, jeszcze dwa tygodnie i wolne, jakoś ten czas zleci ;).

    OdpowiedzUsuń
  29. Siemka!
    Może masz czas i ochotę poznać nową rasę? Tak? To wejdź na psie-abc.blogspot.com!

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za wejście :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna obroża, szukałam czegoś tego typu dla mojego, ale jest tyle wzorów, że nie mogę się zdecydować jak na razie.
    Rudi jest ślicznym psem i wspaniale wychodzi na zdjęciach!

    Pozdrawiam i zapraszam,
    www.merdaj.blogpot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obróżka bardzo ładna! Sama mam z furkidzu szelki o obrożę, to i to sprawuje się świetnie. :)
    U nas był taki prawdziwy śnieg, ale już topnieje... Pewnie jutro będzie jedna, wielka ciapa.
    Gratulacje za te ćwiczenia z przywoływaniem! Cieszę się, że są efekty.
    + Mi się ferie właśnie zaczęły.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. wOw. Ta obróżka cudna! Dobry wybór. Nakręciłaś mnie na ją i chyba kupię Najrze. :-)
    Pozdrawiam!
    A&N
    http://ja-najra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny piesio . Cudowna obroża . :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Zapraszam na psie-abc na NN :-)

    Pozdrawiam ;-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Obroża jest świetna ! :)
    Strasznie podoba mi sie psi ma świetny wyraz pyska taki przyjazny ^^
    Pozdrawiamy Karolina&Kaja

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna obroża :) Piękne zdjęcia :*
    Pozdrawiam ♥
    Zapraszamy: http://our-fluffy-monsters-photoblog.blogspot.com
    PS. Haniu, pamiętasz mnie ? To ja, Dalmatynka_Berry. Zachowałam adres Twojego bloga. Ale się tu zmieniło ! Tęskniłam za Rudim ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!