poniedziałek, 6 stycznia 2014

Sztuczkowo w nowy rok


Mamy już szósty dzień nowego roku (plus moje urodzinki :3)! My z Rudim weszliśmy w niego sztuczkowo -  nauczyłam psisko zdejmować mi skarpetkę :D

video

Oprócz tego, w sumie wszytsko normalnie. Nic specjalnego się nie działo, śniegu nadal bark, więc co można więcej powiedzieć... A, juz wiem! Jutro szkoła ._.
Nie chce mi się iść i to bardzo. Wprawdzie ta piękna wiosna, którą mamy tej zimy trwa, ale ciemno ię nadal robi wcześnie... Znowu będzie mniej czasu dla piesełka :c.



Puki co, mamy jednak jeszcze parę godzin, możemy się jeszcze cieszyć wolnością! Może poszarpiemy się szarpaczkiem, lub pobawimy się KONGIEM Sqeezz, który Rudiemu bardzo przypadł do gustu, ;)
Wróciliśmy niedawno ze spacerku - jak zwykle połączonym z nauką przywołania. I stwierdzam po raz kolejny - jestem dumna z mojego psa <3. Zerwał mi się ze smyczy na nieogrodzonym terenie w parku (w momencie, gdy miałam przepiąć go na linę), zawołałam go... a on przybiegł prawie natychmiast! Może jednak jeszcze będą ludzie z Rudzia ;D

Cieszcie się wolnym czasem, puki jeszcze trwa! :3

Artystyczna perspektywa

Ps: Przepraszam, że dzisiaj tak nieskładnie piszę :P

18 komentarzy:

  1. Chyba się umówimy na sesję zdjeciową. .:) Ja też nie chcę szkoły.:((

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sztuczka, haha :D
    No niestety, do szkoły trzeba wracać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Wam ta sztuczka wychodzi :D.
    No i gratuluję sukcesu w przywoływaniu! Efekty potrafią zmotywować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna sztuczka :d Chyba każdemu nie chce się iść do szkoły heh :D

    http://golden-luna.blogspot.com/ -zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sztuczka :D
    Wspaniale, że są efekty c:

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoła, szkoła… No nic, i tak było dużo wolnego!;)
    I najlepszego, spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój pies nigdy nie ogarnie tej sztuczki xD
    Chociaż kto wie xd
    Najlepszego z okazji urodzin ! ;)
    Super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oby w tym roku było jak najwięcej wolnych chwil dla psiaka ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje postępów :) u mnie jeszcze ciężko z przywołaniem :/

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas ciągle jest ciężko, ale jest lepiej i czasem jak wtedy, Rudi umie mnie zaskoczyć :3

      Usuń
  10. "Dobraaa skarpetka !" To jest the best ! :D
    A tak serio to gratulacje, za przywołanie i powodzenia ! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahahaha, "Dobra skarpetka" ♥ Super, że wolne dni dobrze wam minęły c: Niestety nie ma śniegu i ja na tym też ubolewam ; - ;

    OdpowiedzUsuń
  12. ja dopiero przeczytałam tego posta 8 stycznia dlatego życzę Ci spóźnionych 100 lat ! dużo szczęścia,zdrowia i oczywiście wiele sukcesów z psiakiem. ;) piękne zdjęcia,na prawdę piękne.jaki masz aparat ? wiem że Canona tak jak ja,o ile się nie mylę. :D

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taktak, Canona 600D ;)
      Dziękuję <3 Miło słyszeć, że komuś moje fotki się podobają *-*

      Usuń
  13. ale jest piękny .. zakochałam się :) te oczka i jego kolorek..cudowny!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, przepraszam za opóźnienie! Miałam próbny test i wkuwałam jak najwięcej więc nie miałam czasu na zajrzenie tu. Wszystkiego Najlepszego! I 100 lat! A zdjęcia naprawdę są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas śniegu niestety również brak, co gorsza - ciągle pada deszcz, co sprawia, że spacery są nieprzyjemne, po każdym pod prysznic, aby wypłukać błoto z długiej sierści Dejzi :c

    Sztuczka wyszła Wam super :) Też ją opanowałyśmy jakiś czas temu.

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!