środa, 12 lutego 2014

Problemy z pisaniem postów i the great return

Strasznie chciałam was przeprosić, za niepisanie i niekomentowanie waszych blogów! Uzbiero sie tyle notek, ze pewnie sie nie pozbieram z komentowaniem wszytskiego :c. Niestety Blogger mi się zbuntował i oprzez ostatni tydzień nie chciał się włączyć ;-;
Chciałam wam tylko powiedzieć, że wracam do pisania i zapewnić, ze nadrobię zaległości :).

U nas wszytsko dobrze, nie mogę się doczekać soboty! W ten pierwszy dzień ferii spotykamy się z Gosią i jej psem Kazanem na spacer na Pola Mokotowskie! :D. I can't wait! ^^. Z Gosiakiem nie widizałyśmy sie od ponad 4 miesięcy, a psów nigdy ze sobą nie poznałyśmy... trzymajcie kciuki, żeby się polubiły!

Rudi robi ogromne postępy w przywołaniu. OGROMNE, na prawdę! Coraz zęściej go spuszczam, ale to zostawię do opisania na kiedy indziej, bo dużo by gadać, a pies ciągnie mnie na dwór.
Trzymajcie kciuki i nie zapominajcie o nas kochani!


32 komentarze:

  1. Powodzenia :) Mam nadzieję że Wasze psiaki się polubią ;)
    Pozdrawiam
    blog: http://our-fluffy-monsters-photoblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, Rudi to mądry psiak. ;)
    My też się opuszczamy w pisaniu postów, ale cieszę się, że będzie więcej do czytania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! Śliczniak z tego Rudiego!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Więc powodzenia :D
    Czekam na fote z konku :P

    OdpowiedzUsuń
  5. O, to oni też z Warszawy? :)
    Napisz koniecznie kiedyś więcej o przywołaniu! Cieszę się, że Wam wychodzi, ja czasami już tracę nadzieję.
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ze przwolanie idzie co raz lepiej :)ja dwa razy Kazana widzialam na wystawach w wojewodztwie slaskim :D Zapraszamy do nas :3

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Psiska z pewnością się polubią ;D
    Gratuluję sukcesów i życzę powodzenia! :D
    Pozdrawiam! :)
    P.S. Wygłaskać Rudzielca ode mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie :) może dodasz jakieś zdjęcia ze spotkania psów :D
    cooldogyorkie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mogę się doczekać! Zrobimy cudne foty! No i napewno psiaki się polubią! Będzie extra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Na pewno się polubią! :)
    Trzymam kciuki xD

    Pozdrawiamy, Martyna&Fuks
    www.fuksthedog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam nadzieję, że Wasze psiaki przypadną sobie do gustu ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Psiaki na pewno się polubią :)
    Też nie możemy się doczekać pierwszego dnia ferii

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. pamiętam te niespełna 2 tygodnie wstecz,gdy tak okropnie wyczekiwałam soboty - ferie.nie spodziewałam się że wszystko tak zleci,wręcz za szybko.teraz inni się cieszą,a ja będę się smucić ! :D no cóż,tak samo było wcześniej,gdy ja zaczynałam ferie,a inni zaczynali.ale u was piękna pogoda. *_*

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby psiaki się polubiły :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No w końcu napisałaś! :D Życzymy powodzenia w poznawaniu ze sobą psiaków. Fajnie się macie, my właśnie kończymy drugi tydzień ferii ;_; Pozdrawiamy i zapraszamy do nas, mamy nowy poscik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, Rudziak szybko się uczy :D Powodzenia na spacerze! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Psiaki się polubią.:)
    Czekamy na kolejny post!
    Sue&N&B

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja się nie mogę doczekać jak dodasz jakieś zdjęcia, bo są śliczne i Rudi jest taki piękny<3 Uwielbiam oglądać jego fotki:) Fajnie, że przywołąnie wam wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięuję :), ale nie zasługuję na tkie uznanie, są lepsze fotki ^^

      Usuń
  19. Życzymy miłego spotkania :). Mam nadzieje, że twoje posty się uregulują bo bardzo je lubię :).

    Pozdrawiamy Hania&Fiona

    OdpowiedzUsuń
  20. Pisanie postów to trudna sprawa, nawet dla zaawansowanych.
    Miłego spotkania, mam nadzieje że będzie udane :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O BOŻE JAK TY ROBISZ TAKIE PIĘKNE ZDJĘCIA? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Trzymamy kciuki, ci co mają ofc ;D
    have fun ;)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymamy kciuki! :D Super, że Rudi robi postępy :D Cieszę się, że się cieszysz xd :D
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie też w komentowaniu są braki, i właśnie to nadrabiam bo brat zostawił mi swojego laptopa na kilka godzin.

    PS. Kochana, nadal czekam na swojego lapka, Nie tylko z powodu, że mam tam programy graficzne. Są na nim wszystkie tekstury, stocki i koloryzacje. Jak tylko będę miała swojego laptopa we władaniu, to przesiedzę całą noc aby stworzyć wszystkie obiecane szablony, ponieważ sama też nie lubię z niczym zwlekać. Postaram się by szablon był wspaniały, inny niż wszystkie ;)

    Pozdrawiamy Was serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i bardzo, bardzo rzepraszam za te ciągłe pytania <3

      Usuń
  25. Trzymamy kciuki za dalsze Wasze postępy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję postępów! :D Czekamy na relację ze spacerku :)

    | http://mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  27. Trzymamy kciuki żeby sie polubili :)
    Dobrze że robi postępy w przywoływaniu,oby tak dalej!
    Pozdrawiamy Wiktoria&Kajtek
    Zapraszamy do nas : http://bordercolliekajtek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję postępów i trzymam kciuki za polubienie się psiaków =D
    Fajnie, że wróciłaś =P

    Pozdrawiam Natalka i Beny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!