wtorek, 8 kwietnia 2014

Sto lat Rudwardzie!

Rudwardzie Szajbo Mordo Wspaniały!
3 lata temu, nie wiedizałam,ze będziesz moim pem. 3 lata temu nie spodziewałam się, że w ogóle będę miała psa. Ale 3 lata temu, pojawiłeś się TY <3.


Ta twoja majestatyczność. Zawsze mnie powalała.

Pamiętam twoje brązowe oczy gdy zobaczyłam cię po raz pierwszy. To było zdjecie z hodwli, a twoją łapkę zdobiła niebieska wstążka. Od razu wiedziałam, ze wśród tych 7 szczeniaków to właśnie ty trofisz do mojego domu. Zwłaszcza, że niebieski, to mój ulubiony kolor, a rudego psa chciałam mieć zawsze.


Pamiętam, jak w samochodzie zwymiotowałeś na moje buty, gdy zabieraliśmy cię do domu. Pamiętam, gdy obwąchiwałeś nasz domek po raz pierwszy. Pamiętam, jak po raz pierwszyz oblizałeś mi stopę <3. Pierwszych chwil nigdy się nie zapomina. Miałeś tak śmiesznie klapnięte uszko. I brak ci bylą mięśni, przez które kilka razy wyrwałeś mi prawię rękę ze stawu. nie miałeś tych swoich śmiechowych zmarszczek na głowie i karku. Byłeś takim niepozornym pokurczem. Ale właśnie ciebie pokochałam.
Pamietam, jak poznwałeś miasto. Pamiętam jak wszyscy się tobą zachwycali. Nie dziwię się im. Lepszego psa od ciebie nie ma na całym świecie <3.





Fakt, trochę zaniedbałam twoją naukę. Eh, głupia i niemądra ja... Naprawdę cię za to przepraszam. Ale byłam tak zaślepiona twą istotą, tym, że jesteś ze mną, tym, że zawszę mogę na ciebie liczyć <3.
Nie powiem, zaniedbałam. Ale staram się to nadrobić. Tak wiem, czasem może cie to męczy... To ciągłe "do mnie" na spacerach... Ale wytrzymaj dalsze ćwiczenia. To dla twojego dobra, przecież widzę błysk w twoich oczach, gdy biegasz bez smyczy. Jestes tak roześmiany... <3.


Twój prezent. Zezowata kaczusia. Zawsze lubiłeś dziwne rzeczy <3

Jesteś pojętny, te kilkdziesiąt sztuczek nie nauczyłeś sie tylko dzięki mnie. Jesteś radosny. Razwsze masz ten swój błysk w oczach. Jesteś niepowtarzalny. Takiego przytulasa nie ma nigdzie indziej na świecie. Jetseś szajbnięty, gdy dostaniesz głupawki biegasz w kółko i nie umiesz sie zatrzymać.
To twe zalety. Co z wadami?
Masz wady, tak. Kto jest małym pacankiem? Rudi!



Ale jesteś MOIM małym pacankiem. A dzisiaj kończysz 3 lata. Jak to szybko zleciało!. Wiedz, że zawsze bedę przy tobie. I wiem, że ty zawsze bedziesz przy mnie. Oby tak zostało jak najdłużej <3.
WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO PIESKU <3.

NA ZAWSZE RAZEM.

39 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Rudi :D

    www.aussie-dog-world.blogspot.com

    Pozdrawiamy: D&K :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze dodam:
    Wybaczcie nieaktywnosć i niekomentowanie Waszych blogów.. nie zdążę tego nadrobić. Ale mam nadzieję, ze jeszcze pamiętacie Rudego staffika z Warszawy :D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla psiaka!
    Ale zabawka ... niesamowita! Sama bym chciała taką kaczkę :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego dla Rudiego! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. NAJNAJNAJNAJNAJLEPSZEGO DLA RUDASKA! <3 1OO LAT :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego dla Rudwara ^.^ . A ja miałam zamiar zrobić mu urodzinowy portret... ech, zawsze świetne pomysły do łepetyny wpadają mi za późno. Nigdy nie myślałam, że poznam takiego wspaniałego staffika jakim jest Rudi <3.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego dla wspaniałego Rudiego!!! <3 <3 <3 Żyj jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. stoolat! byłeś i jesteś sliczny! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O matko, jak Ty to pięknie wszystko napisałaś... wzruszyłam się <3
    Wszystkiego najlepszego Rudi, sto szalonych latek ze swoją kochaną pańcią! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszeeeeego Rudi!! <3 <3 Kocham twoje miny :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego Rudi! :3 Życzę Wam jeszcze wielu wspólnych chwil :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego Rudi! <3 Sto latek <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego Najlepszego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszego dla Rudzielca ! <3
    Życzę Wam samych sukcesów i duuużo zdrowia :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Sto lat Rudi ! <3 Rude psy wymiataj pamiętaj o tym ! Życzymy wielu sukcesów i tych małych i tych wielkich :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego, co tylko sobie wymarzysz, Rudasku!
    Naj x1000!
    Muszę przyznać, że Rudi nadal ma "to coś" z lat szczenięcych;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego! <3

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  19. Stoooo Laaaattt dla Rudi'ego !! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. 100 lat Byqu ♥
    Te oczy Rudiego i kiedyś i dziś do zakochania :)
    Zezowata Kaczka made my day :D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  21. 100 lat Rudi! <3
    Góry smaczków, tysiąca buziaczków, masy piłeczek i spacerków bez smyczek ;D
    Obyś długo cieszył się zdrowiem i... obyś zawsze był taki radosny <3 Do zobaczenia Rudasku ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepszego dla ślicznego rudzielca ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego Najlepszego Rudi! :3
    Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sto lat, sto lat Rudi! <3
    Jaki on był piękny jako szczeniak, a teraz wydoroślał i jest jeszcze piękniejszy :).

    Pozdrawiamy Hania&Fiona

    OdpowiedzUsuń
  25. drugie zdjęcie od góry jest świetne. ♥ ależ ten czas leci,Baddy również ma tuż,tuż urodzinki -> 30 kwietnia,również trzecie.Rudi był przepięknym szczylem,teraz również jest piękny,taki wielki szczeniaczek. :)

    DUŻO SUKCESÓW,KOSTECZEK,PSICH ZNAJOMOŚCI,WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE,100 LAT RUDI ! <3

    życzą
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  26. Również cała nasza ekipa życzy wszystkiego najlepszego! I głowa do góry, 3 lata, pieseł jest w kwiecie wieku! Jeszcze wiele wiele się nauczy! I powodzenia w obi, my też stawiamy pierwsze, jeszcze nieśmiałe kroki w tym kierunku. :)

    Pozdrowionka,
    jak-pies-z-kotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. 100 latek Rudasku! :D
    świetne zdjęcia i ah, te szczeniackie oblizywanie stóp <33

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkiego najlepszego Rudi! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. NAJLEPSZEGO!!!
    To do zobaczenia na treningu agility w SIRIUSIE :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego! Życzę wam wielu sukcesów :D Jak ten czas szybko leci... ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego, co najlepsze! :)

    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego Najlepszego! Zapraszam do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Spóźnione, niestety, ale wszystkiego najwspanialszego dla Rudiego, dalszych sukcesów i radosnych dni!
    Przecudowne zdjęcia!

    Pozdrawiamy,
    merdaj.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Rude pieski są piękne, też mam jednego :)
    Pozdrawiam i zachęcam do odwiedzin na http://zool.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!