poniedziałek, 5 maja 2014

Dog Games Spring 2014

Ja już nie ma  siły przepraszać... Znowu się spóźniam z postem, na prawdę nie wiem co się ze mną dzieje -.-
Ale dość tego. Muszę sie usystematyzować i zacząć pisać posty regulaernie. Tak nie moze być! :o
To jedyne zdjęcie z tych zawodów które mi się podoba jako tako ;-; Zabijcie mnie, i to, że ni eprzestawiłamn aparatu na focenie w RAWach, i to, że te psy były tak demonicznie szybkie, ze szok ;-;
W daniach 26-27 kwietnia 2014 odbywały się wiosenne Dog Games. My dowiedzilismy boiska pod Warszawą, gdzie odbywały się zawody, tylko w niedzielę, ale opłacało się pojechać tam choćby na jeden dzień.
Chwila, piszę "my", ale niestety Rudzielca nie mogłam zabrać. Mimo to, bardzo dobrze się bawiłąm :D


W sumię na początku nie planowałąm jechać na Dog Games. Ale znana wam pewnie Gosia i Kazan startowali w zawodach Rally-oi, a nie mogłam przegapić takiej okazji by im nie pokibicować :D

Na miejscu stawiłam się na 10, i od razu przeszłam do ogladania flyball'a. Nigdy nie widizałam tego psiego sportu na żywo, wiec strasznie się cieszyłam, ze na DG będą też piłeczkujące psy ^^. Nie zawiodłam sie ani trochę. Psy śmigały z prędkoscią światła, a nawołujacy je właściciele... cóż, mogę powiedzieć tylko, że bolała mnie głowa xD. Ale jestem naprawdę pełna podziwu. Te psy dla zabawki i mozliwości orzebiegnięcia przez tor robiły wsyztsko! Słaba strona ich szybkości? Brak ostrych zjdęć.. Musze poćwiczyć. 


Nieostre... a aparat ustawiony na naświetlanie 1/800 ;-;
Różowe lapcie :3
Obrócz flyball'a było oczywiście rally-o. W tej konkurencji był zdjecyw=dowanie większy odzew, psów było kilkadziesiąt, wsyztskie przeróżnych ras i wielkości. Byl nawet mały papiś-bc *o*.



Oprócz tego, wreszcie po tylu miesiacach planowania, a w sumie zupełnie przypadkowo, spotkałam się z Wiką i jej ogarem Moruskiem :D. I ja mam szczere nadzijee, ze to nie będzie ostatnie spotkanie :D.

Cielak <3
Cóz mog jesczze napisać? Było naprawdę fajnie i mam nadzijeę, że na następnych zawodach w lecie pojawię sie rónież, i, że nastenym razem zabiorę psa :3.





Ps: Przepraszam was za zdjęcia... :/ 

25 komentarzy:

  1. Fajnie było Ciebie spotkać ;)
    Mam nadzieję że na letnich DG również będziesz i zabierzesz psa bo chętnie go poznam.
    Świetne zdjęcie Raya! Bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ciebie też :D.
      I cieszę się, że podoba ci się fotka Raya ^^

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia :)
    Szkoda że u mnie takich pokazów nie ma :c
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! :) Szkoda, że mam daleko do Warszawy ... ;/ Chyba, że będą jakoś w lipcu i zgra się to z moim powrotem z wakacji to może na chwilkę wpadniemy. :D A kiedy są? :) Śliczne zdjęcia, powiedz mi jakim aparatem robisz foty? <3 A no i! Pisz częściej, bo jesteście jednym z moich najulubieńszych blogów ^.^
    Pozdrawiamy! :)
    Nina&Figa

    figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Trening czyni mistrza, nie tylko w sporcie, ale w fotografowaniu też, więc nie załamuj się zdjęciami tylko rób ich więcej, aż w końcu dojdziesz do wprawy ;). Możesz zaplanować sobie taki trening na lipcowych zawodach agility w Warszawie :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są na prawde dobre :) A taki wypad to super sprawa ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie bardzo Twoje zdjęcia podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I ty mi mówisz, że one są nie ostre... ;-; . Moja mina fatalna, ale i tak dziękuję za zdjęcie ;) . Było super spotkać się z Tobą i Wiką :) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fajnie :3. Sama kocham oglądać takie zawdody, zauważyłam również, że Fiona także zrobi wszystko za zabawkę. Zdjęcia i tak wyszły piękne.

    Pozdrawiamy Hania&Fiona
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. To fajnie miałaś ja też bym chociaż raz chciała na takie zawody pojechać :D
    Naprawdę cudne zdjęcia :D

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej Morris <3 Czwarte zdjęcie od dołu - przedstawiciel TNT Flyball Team Opole :-) Pozdrawiamy, Asia i Bona piesoswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nieco bloggerowiczów było na tych zadowach z tego co czytam posty na blogach. :) my planujemy debiut w rally-o 15 czerwca,zobaczymy czy ten plan wypali.zdjęcia na pewno świetne.

    pozdrawiamy
    Ola i Baddy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że u mnie nie ma blisko zawodów... ładne fotki :)

    Mój blog KLIK
    POZDRAWIAMY H&O

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda,że ja w końcu nie mogłam jechać ale może następnym razem :).
    A zdjęcia i tak są fajne :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę takiego wyjazdu, musiało być super! :D Ja też raz byłam na zawodach flyballowych, i muszę przyznać, że cicho nie było... XD

    OdpowiedzUsuń
  15. E, a ja w końcu nie pojechałam :( No trudno się mówi!
    Oj 800 to chyba trochę za długo, jak jestem na DCDC to nie schodzę poniżej 1250, najlepiej 1600.
    A jak poszło Kazanowi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie tam się zdjęcia podobają, zawsze to jakaś pamiątka:) Szkoda tylko, że nie ma Rudzielca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwacja za obserwację? Świetny blog!
    Zapraszamy do nas:
    http://mydogmaks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcia super :D
    My zapraszamy do nas
    http://lifewithamstaff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na prawdę bardzo fajny blog :)
    Cudny piesek i ciekawy blog, będe zaglądać :)
    Dołączam do obserwowanych.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Z takie zdjęcia się nie przeprasza, tylko się nimi chwali, po co ta skromność?;)
    A dlaczego nie piszesz już w ogóle? Blog taki fajny jest, co się zadziało, że zaniechałaś prowadzenie go?

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia świetne, co Ty gadasz :D ej, Wy jesteście z Wawy? Co powiesz na spotkanie? :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam nadzieję że fajnie było .Masz fajny blog obsrwuję .Oto mój dogwitchmyblog.blogspot.com wpadniesz może jakaś współpraca

    OdpowiedzUsuń
  23. Co Ci się w zdjęciach nie podoba? Piękne są (może niektóre ciut rozmazane ;) ) !
    Ja przy zdjęciach ustawiam zazwyczaj priorytet przysłony na najjaśniejszą i możliwie wysoką czułość ISO.

    Pozdrawiamy serdecznie!
    kundelka-i-borderka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie przepraszaj.. zdjęcia ładne, ale..
    zabrakło mi Rudego! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za dodanie komentarza!
Jeśli chcesz, poleć swój blog, na pewno zajrzę!
Proszę o nieurzywanie przekleństw i zachowanie kultury osobistej!